sâmbătă, 1 ianuarie 2011

New year, new love :)

Iata ca a trecut si anul 2010. A fost un an bun pentru mine, chiar excelent as putea spune. Am realizat cateva lucruri care erau planificate, dar am avut parte si de surprize, ceea ce uneori m-a surprins placut, iar alteori m-a lasat cu un gust amar. Cel mai important lucru pe care l-am invatat in 2010 este ca lucrurile nu sunt niciodata ceea ce par, ca oamenii sunt superficiali si e greu sa cunosti intr-adevar un om. Ai nevoie de multa rabdare si dorinta (si nervi de otel in unele cazuri).
Dar destul despre 2010 .

In 2011 sper sa pot fi mai inteleapta, sa tin cont de ceea ce am invatat in 2010 si sa incerc sa fiu un om mai responsabil. Da, responsabil, pentru ca de obicei imi place sa o fac pe-a copilul si sa aleg doar lucrurile facile. De-acum imi propun sa accept provocari si sa-mi testez limitele. Pentru ca o data ce le cunosti, le poti si depasi.

Va doresc si voua - cititorilor mei, putini, dar importanti, un 2011 suprinzator, in care sa aflati de ce sunteti in stare, in care sa va propuneti nu sa aveti parte de oameni buni, ci sa deveniti voi insiva mai buni. :)

My new love for this year este Caro Emerald, cantareata de origine olandeza, care m-a fermecat cu stilul ei jazzy. Enjoy it !

Un comentariu:

No One spunea...

da, responsabil e un lucru pe care si eu mi-l doresc. ma alatur miscarii tale :)