duminică, 8 iunie 2008

Pentru ca toate au un inceput...

Si pentru ca toate au un inceput, acesta este inceputul blogului meu.Nu imi propun sa am un blog popular, ci un blog pentru cei ca mine(va veti da seama pe parcurs ce inseamna asta), un fel de jurnal online in care voi prezenta ce-mi place, ce nu-mi place, ca ma face sa rad, sau dimpotriva, ce ma enerveaza la culme!

Stiu ca e "pe val" sa-ti faci un blog, insa nu asta e motivul meu, pentru ca nu vreau sa fac un blog in care sa-mi arat frustrarile fata de lumea asta, fata de Romania in care cu totii traim, asa cum fac cei mai multi care au blog.Fac acest blog pentru a-mi pune in ordine gandurile si pentru a mi le face cunoscute.E un fel de exercitiu.

Pentru mine, si poate pentru voi, cei care veti avea placerea sa le cititi. :)

Niciun comentariu: