vineri, 26 decembrie 2008

Dansul fulgilor de nea

Si iata ca e Craciunul ! O liniste imensa imi cuprinde sufletul, privind pe fereastra dansul fulgilor de nea . Pe fundal , nocturna lui Chopin. Imi imaginez ca am in fata pianul de culoarea abanosului , vibrand din fiecare coarda doar pentru mine. Mi-ar fi placut sa invat sa cant la pian. Poate mi se va indeplini dorinta asta odata si-odata.

Si totusi un gand nu-mi da pace... Ce-mi va aduce 2009 ?
Pot sa sper doar la mai multa bunatate din partea mea, mai putina critica si mai multa perseverenta in tot ce fac. Imi doresc sa incerc lucruri noi, sa invat in fiecare zi cate ceva . "A trai inseamna sa nu uiti nicio clipa ca esti viu" . Imi doresc sa simt viata zi de zi , scapand de rutina .

Asta va doresc si voua - sa va bucurati in fiecare zi de tot ce aveti , pentru ca nu stiti cat timp vor mai fi ele sau veti mai fi voi!

Niciun comentariu: